Takkekortene er et must for enhver bedrift, og bør være en stift i et brevhode. Og som sådan bør du vite hvordan du komponere en passende takkeside notat for enhver virksomhet anledning. Det er ikke vanskelig, og hvis det gjøres riktig en Takkekort kan ha en enorm innvirkning med klienter og kolleger.
Takk for din bedrift
Når noen gang du får sjansen, bør du sende en corporate takkeside notat til kundene dine. Du trenger ikke å gjøre det hver uke eller aften enhver måneden, men kanskje hvert kvartal. Bruke skrivepapiret corporate til å sende en takk, men det er også akseptabelt å bruke en stilig og passende takkeside notat som ikke er en del av bedriftens meldingsbakgrunner. Bare sørg for at notatet er kort og oppriktige, og det blir godt mottatt.
Takk skal du ha for å verve en klient
Størst gift dine kunder, kolleger og venner kan gi til virksomheten din er henvisning av en annen klient. Kontroller at du sender en spesiell takk-note for alle som har referert til en klient til virksomheten din. Ikke bare bør du sende et notat på skrivepapiret corporate, men du kan vurdere en passende gave, også.
Takk skal du ha for feire med oss
Når du er vert for et bedriftsarrangement, bør du vurdere å sende en takk til disse klientene, potensielle kunder og kolleger som kom til å feire Flytt, milepæl, nye produktet eller spesiell anledning. Plukk noen spesielle brevhode og skrive et notat "Takk for feire med oss". Ikke bare er dette en elegant touch, men Gjestene vil bli glad for at du tenker på dem
Ordlyden notatet
Det er viktig å sende et notat med takk, men det er enda viktigere å sette de riktige ordene i notatet corporate takk. Notatet skal, selvfølgelig, si takk og faktisk ikke mye annet. Tenk på notatet i tre setninger:
1. Takk for feire med oss, henviser til en klient, etc.
2. Din bedrift/vennskap/henvisning betyr så mye til vårt firma.
3. Jeg ser frem til å samarbeide med deg igjen / et lenge vellykket forhold osv.
Og det er det. Takk skal du ha din bedrifts trenger ikke å være for spesifikke eller for lang til å være effektive. Hvis du trenger å diskutere flere detaljer enn dette, bør du vurdere en lunsj eller et møte. Beholde notatet kort og konsis.
Skrive ikke Tapp, og klikk
En corporate takkeside notat til klienten bør alltid komme i posten eller være hånd som er levert. Bedriftens verden blir mer og mer en elektronisk og papirløse verden, men dette bør ikke erstatte din håndskrevne takkekort. Takk for en e-post kan være helt akseptabelt for en kollega eller en leverandør. En e-post vil imidlertid aldri erstatte nåde og stil av en takkeside notat. En takkeside notat viser at du tok deg tid til å sitte ned og skrive et notat, tapper ikke bare ut en e-post mellom møter og telefonsamtaler.
Uansett hva er din anledning, en takk du notere alltid riktig. Imponere klienten med en well-worded og godt timet takkeside notat, og du vil ha lojale kunder for livet.
No comments:
Post a Comment