Wednesday, December 28, 2011

God oppførsel forbedrer dine sjanser for suksess i din karriere

Etikette råd har opprettet fantastiske resultater for alvorlige individuelle fagfolk og bedrifter som er alvorlig om å forbedre deres konfidenskoeffisienten og sjanser til å lykkes i sin karriere og sosiale liv.


I samfunnet eller samfunn, som du viser i hvordan du oppføre seg og også hvordan du ser ut til andre. Hvordan du ser, snakke, gå, sitte, stå, spise og selv hva du føler, summen av hvordan du presenterer deg selv, vil alltid snakker volumer om hvem du er og inntrykk av hva du har på andre.


Dette gjelder ikke bare i ditt personlige liv, men også profesjonelle liv. I nyere tid folk har blitt mindre og mindre bevisste på god oppførsel på grunn av blir nedgangen i menneskelig samhandling i denne tidsepoken høyteknologiske arbeidsplassen og faktum at virksomheten generelt mindre upersonlig. Som et resultat av dette, folk blir mindre bekymret ramifications av sine handlinger.


Men likevel, i denne nye alder, en vellykket karriere ikke kommer til dem som har jobbet lengste eller vanskeligste, heller ikke for dem som har de mest imponerende gjenoppta. Mange selskaper er også villig til å sende noen til frontlinjen med mindre de har en liten polsk, stil og finesse. Dette er den nye konkurransefortrinn.


I dagens forretningsverden, beslutning av en corporate overtakelse, utnyttes Oppkjøp og første offentlige tilbud alle også bestemmes av en overstyrende instinkt: overlevelse. Noe som betyr at for å være mer konkurransedyktige på arbeidsmarkedet noen professional må være meget fortrolig med forretnings- og sosiale etikette. Den enkle grunnen vinner at tillit og god oppførsel fortsatt "spillet".


Historien sirkulerer fremdeles en stor datamaskinleverandør blåste en millioner dollar avtale på, fordi når presentert med hans japansk vert visittkort, han aldri selv så på det og utstoppa det i sin baklomme. Som sikkert er dårlig oppførsel.

No comments:

Post a Comment