Kundeservice refererer til en person eller en pult, som er satt opp for å gi generell støtte til kundene. Suksess for enhver bedrift eller virksomhet ligger i hånden av sine kunder. Når en kunde er fornøyd med selskapet, da selskapet skal være i god fortjeneste. Det er bare vår kunde som legger ned eller opp omdømmet til selskapet. Reklame er rettet først og fremst på å få kunder til å gå til en bestemt virksomhet. Når en kunde har kommet eller fornøyd, er det viktig å gi ham eller henne med en utmerket kundeservice opplevelse. En god kundeopplevelse resultater i gjenta våge å den samme virksomheten.
Å yte god kundeservice er viktig for et selskap fordi det holder sine kunder kommer tilbake og bidrar til å bygge ny kunde forretningsforbindelser. Hver kunde forventer etter salg service og assistanse på spesielle produkt, som han eller hun har kjøpt fra selskapet.
Kundeservice er den viktigste forskjellen mellom din bedrift og konkurrenter. Bare de selskapene kan overleve som gir god kundeservice. For eksempel gå til en bank for å åpne en a / c, om at banken ikke gir god kundeservice tjenester som debet-cum-ATM card, Auto Invest konto, nettbank, telefon Banking, Anywhere Banking, Standing instruksjoner, valgkomiteens anlegget, Doorstep service etc. da at banken vil miste sine kunder. Så det er veldig viktig å få gode kundeforhold. Teknikker for å håndtere i en kunde-service miljø inkluderer revisiting strategi, prosesser, organisasjon, motivasjon og insentiver, samt drive forskning for å finne ut hva kunden faktisk ønsker. Hver compnay bør forstå at hva en kunde er på jakt etter. Man bør aldri prøve å vinne argumenter med kundene, selv om du er rett og kunden er galt. I disse dager de fleste av selskapene hevder å behandle kundetilfredshet som en viktig sak. Det burde en skikkelig opplæring til ansatte for kundebehandling service. Enten du er i detaljhandel forretninger, spisested eller annen virksomhet, det er mange måter å håndtere både fornøyde og misfornøyde kunder slik at de kan få det grunnleggende om god kundeservice og returner villig til å gjøre forretninger med etablering igjen og igjen.
Opplæring er nødvendig for å opprettholde god kundeservice og for å holde tritt med den stadig skiftende trender i tjenesteytende næringer mens du legger til de grunnleggende byggesteinene i vennlig og effektiv kundeservice. Til tross for alle disse anstrengelsene, er det likevel hevdet at mange organisasjoner ikke er gode på service og at store organisasjoner spesielt er frustrerende for kunden å forholde seg til.
Han kunder, selv om du er rett og kunden er galt. I disse dager de fleste av selskapene hevder å behandle kundetilfredshet som en viktig sak. Det burde en skikkelig opplæring til ansatte for kundebehandling service. Enten du er i detaljhandel forretninger, spisested eller annen virksomhet, det er mange måter å håndtere både fornøyde og misfornøyde kunder slik at de kan få det grunnleggende om god kundeservice og returner villig til å gjøre forretninger med etablering igjen og igjen.Opplæring er nødvendig for å opprettholde god kundeservice og for å holde tritt med den stadig skiftende trender i tjenesteytende næringer mens du legger til de grunnleggende byggesteinene i vennlig og effektiv kundeservice. Til tross for alle disse anstrengelsene, er det likevel hevdet at mange organisasjoner ikke er gode på service og at store organisasjoner spesielt er frustrerende for kunden å forholde seg til.
Hvert selskap bør forplikte seg til å gi sine kunder en service av høy standard. I tilfelle ikke oppfyller kundens forventninger, skulle selskapet gjerne høre fra kunder. Ved å la selskapet vet når kundene er misfornøyd med selskapets tjeneste, gir kunden selskapet mulighet til å løse deres spesielle problemet og for å forbedre selskapets tjeneste til fordel for alle kundene. Så for å vokse raskere selskapene trenger for å administrere sine kunder effektivt.
No comments:
Post a Comment