Coach er en svært godt kjent håndvesken merkevare, og du kan enkelt finne disse posene til salgs i kjøpesentre over hele verden. Coach nå selger klær, sko og reisevesker som i tillegg til solbriller og sjal. Fra den tid da denne American merkevare ble innført i 1941, har det blitt kjent for kvaliteten på sin utførelse. Men har det alltid vært problemer med Coach bilder tilgjengelig i media.
Coach er et merke som aldri har vært i stand til å bryte inn i den øverste rung av veske-produsenter til tross for det faktum at dens poser kan ha samme god kvalitet som de andre, og muligens enda mer. Grunnen til dette er veldig muligens Coach egen definisjon av sin personlighet. Dette selskapet hevder å gi klassiske amerikansk stil gjennom sine håndvesker og produkter.
Coach-avbildningene som er tilgjengelige i deres reklamekampanjer, er alt synkronisert med denne erklæringen. Disse bildene har en tendens til å ha en svært uformell føler om dem og de ser ut ikke som modellene stilt seg i det hele tatt. Det definitivt ser veldig amerikansk og hip og casual, men reklame viser ikke svært mye av kvaliteten på produktet og innsatsen som gikk til å gjøre det.
Coach er veldig mye merkevare å kjøpe Hvis du ønsker for å kjøpe din første designer-håndvesken. Det er særlig populære blant tenåringer som ikke har råd til splurge på en bag fra Gucci eller Dolce & Gabbana ganske ennå. Coach håndvesker har en tendens til å være rimeligere enn sine kolleger i super luksus, selv om de ikke kompromiss på kvaliteten på råvarer og oppmerksomhet på detaljer mens produksjon poser. Disse posene absolutt representere god verdi for pengene selv om Coach bildene i allmennhetens oppfatninger finner det vanskelig å stige utover dette nivået. Verdi for pengene er ikke noe som en vanligvis knytter til luksus merkevarer og derfor Coach er å miste med hensyn til sitt image.
Fans av denne merke fortsette å holde fast med det fordi de er mer enn fornøyd med bildet det skildrer. Disse dager, kan en finne veldig dyrt Coach poser også fordi selskapet er catering til en endring demografi. Viet kunder, nummerering mange Hollywood-stjerner i sine rekker, foretrekker å bo med denne merkevare, selv om de har råd til mer dyre seg. Det er noen poser detaljprisen på mer enn tusen dollar, og de har ingen mangel på har tatt. Dette angir at de gamle Coach bildene i den offentlige oppfatningen erstattes med nyere de skildre det som en luksus merkevare.
Coach har alltid vært en pose som leverer stort på kvalitet, og hvis det kan fortsette å gjøre det mens tilfredsstillende aspirational behovene til sine kunder, vil det kunne kreve høyere priser. Det er alltid en drøm for hver kvinne til å henge disse merkede band på skulderen. Det er selvfølgelig en god følelse å eie dem og spesielt hvis du tjener dem selv!
No comments:
Post a Comment