En av den mest effektive måten å generere tonnevis av potensielle kunder for din bedrift er av web og lyd konferansesamtaler. De fleste kunnskapsrike markedsførerne bruker denne metoden for bly generasjon til å bringe i tonn oppmerksomhet til deres produkter eller tjenester.
For å få maksimalt ut av dine lyttere, finnes det noen etikette du må følge.
1. Moderatorer bør være på tid.
En moderator bør ankomme tidlig et par minutter for å hilse hver av deltakerne, og la dem vite når alle er til stede og klar til å starte kallet.
2. Alltid introduser deg selv når du snakker for første gang.
Det er viktig å introdusere deg selv når du først snakke som andre deltakere ikke kan kjenne igjen stemmen din.
3. Unngå å sette telefonen på VENTING.
Å sette telefonen lokale Avvent kunne introdusere musikk i konferansen, så når du vurderer hold funksjonen Bruk # 6 i stedet. Hold musikken vil ellers spille inn konferansesamtalen, og gjøre det umulig for de andre deltakerne å fortsette møtet i ditt fravær! (Husk å slå deg selv når du kommer tilbake.)
4. Opprette en agenda, og holder til i tidsplanen.
Være konsekvent med tidslinje og agenda som foreskrevet for å respektere tid for de andre deltakerne.
5. Tydelig når samtaler ende.
Hvis deltakerne nøle etter at du har hengt opp i samtalen du vil bli fakturert! Å sikre at alle deltakerne forstår når en samtale er avsluttet vil unngå mulig forvirring så du overnatte på linjen, og pass på at alle har forlatt samtalen.
No comments:
Post a Comment